افتتاح و کلنگ زنی 37 پروژه به مناسبت هفته دولت در قرچک

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/تهران فرماندار شهرستان قرچک گفت: به مناسبت هفته دولت 37 پروژه در شهرستان قرچک با اعتباری بالغ بر 1737894 میلیون ریال معادل حدود 174 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

افتتاح و کلنگ زنی 37 پروژه به مناسبت هفته دولت در قرچک

بهمن خطیبی پیش از یکشنبه دوم شهریور ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، بیان نمود: علیرغم تمام محدودیت ها و مسائل مالی کشور، امور زیربنایی، خدمت به مردم شریف و توسعه روزافزون در جای جای ایران اسلامی متوقف نشده است.

وی یادآور شد: هر ساله با شروع هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف عمرانی، رفاهی، خدماتی، صنعتی و ... در تمامی مناطق هستیم که قرچک نیز از این موضوع مستثنی نبوده و مردم عزیز شاهد هستند علیرغم وجود تمام مسائل، دولت به توسعه مناطق بخصوص مناطق کم برخوردار توجه جدی دارد و علاوه بر هفته دولت، در دهه مبارکه فجر و ایام مختلف سال با بهره برداری از پروژه ها کام مردم را شیرین می نماید.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: امسال نیز در شهرستان قرچک 32 پروژه در حوزه های مختلف افتتاح و به بهره برداری می رسد، همچنین 5 پروژه مهم نیز کلنگ زنی خواهد شد که عمدتا مربوط به توسعه شهرک صنعتی و نویدبخش رونق مالی و اشتغال جوانان منطقه خواهد بود.

وی اشاره ای به پروژه های هفته دولت داشت و بیان نمود: این پروژه ها شامل بهره برداری از واحدهای مسکونی شهدای ادارات، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، دو پروژه توسعه شبکه گذاری مخابرات، بوم گردی، ساختمان اداری دهیاری، سامانه پایش تصویری و چمن مصنوعی روستایی، افتتاح 9 واحد تولیدی در شهرک صنعتی، کلنگ زنی 4 پروژه عظیم شبکه آب و برق و تصفیه خانه در شهرک صنعتی، کلینیک گیاه پزشکی، 9 پرژه شهری، 6 پروژه در حوزه برق و ... است.

خطیبی یادآور شد: پروژه های قابل افتتاح برای حدود 450 نفر اشتغال ایجاد می نماید.

69 پروژه عمرانی و مالی پیشوا در هفته دولت افتتاح می شود

فرماندار شهرستان پیشوا نیز گفت: همزمان با هفته دولت 69 پروژه عمرانی، خدماتی و مالی با اعتبار حدود 132 میلیارد تومان در حوزه های مختلف ورزشی، زیرساختی، صنعتی و کشاورزی افتتاح می شود.

حسین عباسی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان نمود: در هفته دولت امسال نیروگاه 8 مگاواتی برق با اعتباری بیش از 80 میلیارد تومان و شرکت تولیدی مفتول های صنعتی با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه اضافه نمود: همچنین پروژه های بخش کشاورزی با اعتبار بالغ بر 4 میلیارد و 700 میلیون تومان و پروژه های خدماتی با اعتبار افزون بر 2 میلیارد و 730 میلیون تومان افتتاح می شود.

عباسی مطرح کرد: در این هفته پروژه های حوزه ورزش و جوانان با اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون تومان، پروژه های شهری با اعتبار حدود 6 میلیارد و 160 میلیون تومان و پروژه های روستایی نیز با اعتبار بالغ بر 6 میلیارد و 900 میلیون تومان افتتاح می شود.

وی گفت: در هفته دولت امسال به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، امکان افتتاح رسمی بعضی از پروژه ها میسر نیست که ان شاءالله در فرصت مناسب و با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح خواهند شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا یادآور شد: از آنجا که برگزاری همایش ها و تجمعات نیز با ممنوعیت روبرو می باشد، ضروری است تا از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای تبیین هر چه بیشتر خدمات و دستاوردهای دولت بهره گرفته شود و مدیران ادارات از این ظرفیت برای بازگو کردن عملکرد دستگاه ها در راستای امیدآفرینی در شهرستان استفاده نمایند.

pbmusic.ir: نوای پرنده پارسی | مجله موسیقی و هنری

balio.ir: بالیو | مجله گردشگری و مسافرتی

etre-yas.ir: مجله عطر یاس، محلی برای همفکری استارتاپی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 107582

به "افتتاح و کلنگ زنی 37 پروژه به مناسبت هفته دولت در قرچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و کلنگ زنی 37 پروژه به مناسبت هفته دولت در قرچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید