انتقاد سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از جوسازی علیه او

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران محسن خلیلی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس با حضور در جمع خبرنگاران درباره دیدار پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در استادیوم یادگارامام تبریز گفت: من از کلیه طرفداران دعوت می کنم تا برای دیدن این بازی به استادیوم بیایند تا مثل همواره یک فضای خوب رخ دهد.

انتقاد سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از جوسازی علیه او

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: فصل گذشته با انتشار اخبار کذب در فضای مجازی مانع از حضور طرفداران پرسپولیس در استادیوم یادگار امام شدند. این در حالی بود که در همان بازی فصل گذشته صندلی طرفداران پرسپولیس خالی مانده بود و هیچ مسئله ای وجود نداشت. اصلا معلوم نشد چرا در فضای مجازی چنین اخطارهایی بابت نیامدن طرفداران پرسپولیس دادند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال برای لذت بردن است. جایی نیست که بخواهیم به بعضی اختلافات دامن بزنیم. همه هموطن هستیم و باید در کنار هم از فوتبال لذت ببریم.

خلیلی درباره حاشیه های بوجود آمده در مورد تست متادون احمدوند در ایفمارک که منجر به جدایی او از پرسپولیس شد گفت: هنگامی که در اردوی ترکیه بودیم چند بازیکن زیر 23 سال توسط باشگاه جذب شد. طبق معمول بازیکنان تازه وارد باید برای دادن تست ایفمارک اقدام می کردند. در آزمایش مربوط به این بازیکن یک سری نکات پیدا شد که بلافاصله توسط پزشک تیم به من و آقای کالدرون منتقل شد. دکتر حقیقت از احمدوند خواست تا بلافاصله مجددا تست بدهد اما او از این موضوع سر باز زد.

وی اضافه کرد: همین اتفاق برای بازیکن خارجی که یک ماه پیش به تهران آمده بود رخ داد و ما خواسته بودیم تا تست پزشکی داده و سپس قرارداد ببندیم حتی به ما گفتند با بازیکن خارجی برای هر جلسه قرارداد ببندیم اما زیر بار نرفتیم. نحوه جذب بازیکن به همین روش است و برای ما چنین تست هایی اهمیت دارد.

خلیلی درباره حملاتی که به وی در فضای مجازی می گردد به صراحت گفت: آدمهای مجازی در فضای مجازی حمله می نمایند. دیالوگ هایشان تعیین است که به کجا ربط دارند. هر اتفاقی در لیگ برتر می افتد به سرپرست پرسپولیس وصل می نمایند حتی اگر هوا و زمین هم بد باشد تقصیر من است. پست من وظایفی دارد که در چارچوب آن فعالیت می کنم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: گفتن علی کریمی من را آنفالو نموده است در صورتی که پیگیر شدم و دیدم من جزو فالوورهای او نیستم.

وی در پاسخ به سوال آیا افرادی که وی را با غرض تخریب می نمایند می شناسد، گفت: کسانی که خارج از کشور نشسته اند به طرفداران خط می دهند این کار قشنگی نیست. من با این تیم آقای گل و قهرمان لیگ شدم. ان موقع که من در پرسپولیس بازی می کردم بعضی ها شیر مادرشان را می خوردند.

وی درباره تحویل دریافت صفحه باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام تاکرد: خوشبختانه چنین صفحه ای را باشگاه بالاخره توانست در اختیار بگیرد. افرادی هستند که به وسیله یک سری اشخاص ساپورت می شوند.

خلیلی درباره مسائل اقتصادی پرسپولیس اضافه کرد: این مسائل همواره بوده است. هیئت مدیره قول داده که با یک اسپانسر قوی قرارداد ببندد تا مسائل حل گردد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتراض این تیم به توپ های لیگ برتر فصل جاری اذعان داشت: من خودم با این توپ ها ضربه ای را نزدم اما بزرگترهای تیم که صحبت می کردند می گفتند از کیفیت توپ راضی نیستیم.

خلیلی در خاتمه راجع به انتخاب برترین های فوتبال ایران در فصل گذشته یادآور شد: پرسپولیس می توانست تمام جوایز را کسب نمایند. احمد نوراللهی، شجاع خلیل زاده و محمد نادری می توانستند در کنار بیرانوند وسیدجلال جایزه بگیرند. در مراسم برترین ها جای تمام بازیکنان پرسپولیس خالی بود.

pbmusic.ir: نوای پرنده پارسی | مجله موسیقی و هنری

balio.ir: بالیو | مجله گردشگری و مسافرتی

etre-yas.ir: مجله عطر یاس، محلی برای همفکری استارتاپی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42091

به "انتقاد سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از جوسازی علیه او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از جوسازی علیه او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید