پدر آزاده نامداری: جامعه پذیرای امثال آزاده نیست

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - پدر آزاده نامداری پس از دفن دخترش از مردم خواست تا به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

پدر آزاده نامداری: جامعه پذیرای امثال آزاده نیست

پیکر آزاده نامداری در قطعه هنرمندان تهران به خاک سپرده شد و پس از مراسم، پدر این هرمند سخنرانی کوتاهی داشت و از مردم خواست تا به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

وی درباره زندگی دخترش گفت: آزاده بسیار با عشق بود، سجاد شوهرش را خیلی دوست داشت، در این چند سالی که با هم زندگی کردند خوشبخت بود و سجاد هم با او مهربان بود. آزاده افسرده نبود، همواره پر نشاط بود، به صحبت هایی که در فضای مجازی علیه ما و آزاده می شنوید، توجه نکنید.

من خودم دبیر ادبیات بودم، اهل مطبوعات و قلم هستم، خیالتان راحت که صد درصد زندگی اش را می نویسم و نمی گذارم که حقش پایمال گردد. دختر من دختر روشنفکر و خردمندی بود. از یک خانواده معلم و فرهنگی بود. معلم ها در این مملکت اهل زندگی با امید هستند. امیدوارم که همه حلالش کنید و اگر کسی از ازاده رنجشی دارد او را ببخشد، آزاده در عمر کوتاه سی و پنج ساله اش، مردم را دوست داشت و عشقش به مردم هیچگاه فراموش نمی گردد.

وی اضافه نمود: هرچیز که در فضای مجازی می بینید دروغ است هرکسی می خواهد واقعیت ها را بداند با من صحبت کند، تمام چیزهایی که می شنوید دروغ است، من بابت پنج سال زندگی مشترک با آزاده، از سجاد متشکرم، امیدوارم من و سجاد بتوانیم گندم را مانند آزاده عظیم کنیم و یک آزاده جدید تحویل جامعه دهیم. جامعه ای که پذیرای امثال آزاده نیستند.

pbmusic.ir: نوای پرنده پارسی | مجله موسیقی و هنری

balio.ir: بالیو | مجله گردشگری و مسافرتی

etre-yas.ir: مجله عطر یاس، محلی برای همفکری استارتاپی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137269

به "پدر آزاده نامداری: جامعه پذیرای امثال آزاده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدر آزاده نامداری: جامعه پذیرای امثال آزاده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید